فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

طرز تهیه ترایفل پنیر و میوه

طرز تهیه ترایفل پنیر و میوه,ترایفل پنیر و میوه,ترایفل موز,ترایفل موز و گردو,ترایفل موزی,ترایفل موز و توت فرنگی,ترایفل موز و آناناس,تهیه ترایفل موز,طرز تهیه ترایفل موز و گردو,طرز تهیه ترایفل موز و کارامل,ترایفل توت فرنگی,دسر ترایفل توت فرنگی,اموزش ترایفل توت فرنگی,طرزتهیه ترایفل توت فرنگی,روش تهیه ترایفل توت فرنگی,طرز تهیه دسر ترایفل توت فرنگی,ترافل شکلاتی,ترافل شكلاتي,کیک ترافل شکلاتی,تهیه ترافل شکلاتی,

ترایفل‌ ها از دسته دسرهای انگلیسی هستند كه به صورت تركیبی با خامه و میوه یا انواع كرم‌ ها و میوه‌ها به صورت لایه لایه تهیه می‌شوند. لحظاتی اروپایی شویم و از این دسر لذت ببریم. م

طرز تهیه ترایفل پنیر و میوه

طرز تهیه ترایفل پنیر و میوه 237

ترایفل‌ ها از دسته دسرهای انگلیسی هستند كه به صورت تركیبی با خامه و میوه یا انواع كرم‌ ها و میوه‌ها به صورت لایه لایه تهیه می‌شوند. لحظاتی اروپایی شویم و از این دسر لذت ببریم.

طرز تهیه ترایفل پنیر و میوه

مواد لازم:

   ژله یا بریلو آلبالو ١ پیمانه

   پنیر ماسكارپونه ١٠٠ گرم

   خامه فرم گرفته ٢ قاشق سوپخوری

   موز ١ عدد

   وانیل 4/1 قاشق چایخوری

   بیسكویت ویفر به میزان لازم

   سس گاناش به میزان لازم

   اکلیل‌ های خوراکی یا شکرهای رنگی برای تزیین

 

روش تهیه:

1. ترایفل‌ ها از دسته دسرهای انگلیسی هستند كه به صورت تركیبی با خامه و میوه یا انواع كرم‌ها و میوه‌ها به صورت لایه لایه تهیه می‌شوند. 

2. پنیر ماسكارپونه، خامه فرم گرفته و وانیل را با همزن بزنید تا كاملا یكدست شود، سپس كف لیوان‌های تك‌نفره مورد نظر یا جام موردنظر بریلو آلبالو یا ژله آلبالو كه غلیظ شده است بریزید و موز‌ها را هم حلقه‌حلقه در دیواره جام قرار دهید، سپس مواد كرم را درون قیف ریخته و 3/2 ظرف را پركنید و روی آن یك قاشق گاناش بگذارید؛ بعد اكلیل‌های خوراكی یا شكر‌های رنگی بپاشید و یك تكه ویفر به دلخواه كنار آن قرار دهید و به مدت ٢ ساعت در یخچال بگذارید سپس سرو کنید.

 

نکته: سس گاناش از ترکیب شکلات تخته‌ای و خامه صبحانه به صورت حرارت غیرمستقیم تهیه می‌شود. (آماده شده این سس هم موجود است)