جهانگردی
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
گواتمالا؛ جایی که قبرستان‌هایش جاذبه گردشگریست.
2016/04/18 0 دیدگاه

گواتمالا؛ جایی که قبرستان‌هایش جاذبه گردشگریست.

وقتی اسم گورستان را می‌شنویم، همواره تصویری غم‌انگیز و افسرده‌کننده به ذهنمان خطور می‌کند، اما قبرستان‌های گواتمالا با قبرهای رنگارنگ تبدیل به نوعی جاذبه‌ گردشگری شده است. مردم محلی عقیده دارند با رنگ کردن قبرها به رنگ مورد علاقه‌ی متوفی به او احترام می‌گذارند و باعث شادی روح وی می‌شوند.

بیشتر بخوانید

تصاویری زیبا از روستای هابیت در نیوزیلند
2015/07/14 0 دیدگاه

تصاویری زیبا از روستای هابیت در نیوزیلند

اگر فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت را دیده باشید حتما روستای Hobbiton را می شناسید. جالب است بدانید روستایی در دنیای واقعی وجود دارد که در نیوزلند واقع شده که تنها 2 ساعت با شهرستان های بزرگ فاصله دارد. نام این روستا Matamata است و به خاطر شباهت زیاد به روستای Hobbiton ،سالیانه تعداد زیادی از طرفداران این فیلم ها به آن سر میزنند.

بیشتر بخوانید

عکس هایی تماشایی که به صورت غیرقانونی عکسبرداری شده‌اند!
2015/07/11 0 دیدگاه

عکس هایی تماشایی که به صورت غیرقانونی عکسبرداری شده‌اند!

دو عکاس روس به نام‌های وادیم ماهورا و ویتالی راسکلوف با انتشار عکس‌هایی که به طور غیر قانونی از هرم بزرگ جیزه گرفته‌اند توجه رسانه‌ها را به خود جلب کردند. این دو عکاس سال‌ها خود را بر فراز بلندترین ارتفاعات به خطر انداخته‌اند تا بتوانند بلندترین و معروف‌ترین ساختمان‌های جهان را به تصویر بکشند. آن‌ها این تصاویر را در وبسایت خود منتشر کرده‌اند. این تصاویر بسیار مهیج هستند و چشم‌اندازهایی را به تصویر کشیده‌اند که هیچ راه دیگری برای دیدنشان وجود ندارد.

این کار آن‌ها کاری جنجال برانگیز بوده است. به همین دلیل هم آن‌ها از دیگران می‌خواهند که این کار را انجام ندهند. از بالارفتن از بلندترین آسمان‌خراش چین گرفته تا عکس گرفتن از بالای ساگرادا فامیلیا در بارسلونا. با هم نگاهی به برخی از خیره کننده‌ترین و خطرناک‌ترین این عکس‌ها می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان