وسایل نقلیه
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
زیباترین ماشین‌های کثیف
2015/07/15 0 دیدگاه

زیباترین ماشین‌های کثیف

“کثیفی زیباست!”، این شعار هنرمندی است که تخصص اش در تبدیل ماشین های کثیف به آثار هنری چشم نواز است. «اسکات وید» با بهره گیری از قلم موها و ابزار نقاشی متنوع و در گذر از مراحل سعی و خطای فراوان، اکنون آموخته است که چطور از دل گل و خاک جمع شده بر روی خودروها، نقاشی های زیبایی خلق کند.

بیشتر بخوانید

عکس های جالب و دیدنی از درون کارخانه لامبورگینی
2015/07/14 0 دیدگاه

عکس های جالب و دیدنی از درون کارخانه لامبورگینی

برخلاف بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی که استفاده از انواع روبات‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند، لامبورگینی همچنان به سنت‌های خود پایبند است؛ این کمپانی ایتالیایی که بیشتر در حوزه‌ی تولید سوپراسپورت‌های چشم نواز فعالیت می‌کند، همچنان بر نوازش فولاد سرد با دستان کارکنانش که هنر دست خود را با صنعت در هم می‌آمیزند، اصرار می‌ورزد.

بیشتر بخوانید

رونمایی از مشخصات مدل ۲۰۱۶ لکسوس ای‌اس مختص آمریکا
2015/07/14 0 دیدگاه

رونمایی از مشخصات مدل ۲۰۱۶ لکسوس ای‌اس مختص آمریکا

مدل ۲۰۱۶ اتومبیل لکسوس ای‌اس در ماه آوریل گذشته در چین رونمایی شد؛ اما حالا این شرکت ژاپنی مشخصات مدل مختص آمریکا را به همراه قابلیت‌های ایمنی، طراحی داخلی و سبک به‌روزرسانی شده منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان