مطالب آموزشی
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
علل خارش پوست و روش های درمان آن
2016/04/10 0 دیدگاه

علل خارش پوست و روش های درمان آن

التهاب و واکنش آلرژیکی – پشم، مواد شیمیایی، شوینده ها و سایر مواد می توانند باعث التهاب پوست و خارش آن شوند. بعضی اوقات موادی همچون سموم و یا مواد آرایشی هم باعث واکنش آلرژیکی می شوند. آلرژی به مواد غذایی نیز باعث واکنش آلرژیک می شود.

بیشتر بخوانید

روش بند آوردن خون در ۱۰ ثانیه
2015/09/10 0 دیدگاه

روش بند آوردن خون در ۱۰ ثانیه

خون بر اثر یک جراحت کوچک بیرون می‌آید و نمی‌توان به سادگی آن را بند آورد. این اتفاق باعث ایجاد ترس و وحشت برای شخص و اطرافیان می‌شود؛ اتفاقی آزاردهنده که اتفاقا راه‌حلی ساده هم دارد.

بیشتر بخوانید

وقتشه که با ایبوپروفن و ژلوفن خداحافظی کنید!
2015/09/06 0 دیدگاه

وقتشه که با ایبوپروفن و ژلوفن خداحافظی کنید!

به جای اینکه معده تان را با مصرف ایبوپروفن و دوستانش به خطر بیندازید، از داروهای طبیعی کمک بگیرید. محققان بارها ثابت کرده اند دارونماهایی که تنها به جای داروهای واقعی به خورد افراد داده می شوند اما تاثیر آنها را ندارند، گاهی به اندازه داروهای حقیقی و حتی بیشتر از آن می توانند بر محو شدن درد تاثیر بگذارند.

بیشتر بخوانید

درباره آزمایش های قبل از ازدواج چه می دانید؟
2015/08/27 0 دیدگاه

درباره آزمایش های قبل از ازدواج چه می دانید؟

تا همین چند دهه اخیر عروس و دامادها با واژه ای به نام آزمایش قبل از ازدواج آشنا نبودند اما امروزه انجام آزمایش قبل از ازدواج جزو ضروریات است. این آزمایش ساده و ارزان بسیاری از مشکلات زن و شوهرها را قبل از اینکه وارد زندگی زناشویی شوند مشخص می کند مهم تر اینکه جلوی تولد نوزاد با ناهنجاری های جنینی را می گیرد.

بیشتر بخوانید

تشخیص بیماری ها از روی ناخن
2015/08/25 0 دیدگاه

تشخیص بیماری ها از روی ناخن

شما هر روز به دستان تان نگاه می کنید اما آیا از وضعیت انگشت و دستان با خبر هستید؟ یا از علائم و نشانه های بیماری اطلاع دارید؟ مانند لرزش دست، ناخن های ضعیف، بی رنگ بودن پوست و موارد دیگر. هر کدام از این علائم می تواند نشانه ای از  بیماری باشد، با علم ورزش همراه شوید تا علائم و نشانه های بیماری را برایتان توضیح دهد.

بیشتر بخوانید

دردشناسی منطقه‌ای شكم
2015/08/22 0 دیدگاه

دردشناسی منطقه‌ای شكم

هر زمان كه دچار دل‌درد می‌شویم اول از همه به فكر سوء‌هاضمه، نفخ، یبوست یا مسمومیت غذایی می‌افتیم! غافل از اینكه درد در هر منطقه از شكم می‌تواند علل و راه‌های درمانی بسیار متفاوتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان