بازی‌های موبایل
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
دانلود آپدیت تیر ماه ۹۴ کلش اف کلنز
2015/07/02 0 دیدگاه

دانلود آپدیت تیر ماه ۹۴ کلش اف کلنز

این بازی یک بازی خارق العاده فوق العاده اعتیاد آور است و حتی میتواند جیب شما را خالی کند. در این بازی میتوانید به صورت آنلاین با دوستان خود متحد شوید و به جنگ دیگر قبایل بروید.

با جنگ با دیگر قبایل و در صورت پیروزی میتوانید غنایم با ارزشی به دست آورید. هم چنین شما میتوانید در دنیا یا در کشور خودتان صاحب امتیاز و رتبه شوید.

این بازی از بهترین و پرطرفدارتین بازیهای IOS بود که به تازگی به اندروید نیز راه یافته است.

در این بازی باید قبیله خود را به پیروزی برسانید . clash of clans یک بازی استراتژی جنگی است. دهکده خود را رونق ببخشید و با هزاران کاربر آنلاین مسابقه بگذارید و بجنگید.

این بازی کاملاً رایگان است اگر چه برخی آیتم های بازی پولی هستند . برای خرید این آیتم ها شما نیاز به این دارید که اکانت گوگل شما شارژ داشته باشد .

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان