آموزش و یادگیری
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
این 10 ترس، نباید مانع پیشرفت شما شوند.
2015/08/13 0 دیدگاه

این 10 ترس، نباید مانع پیشرفت شما شوند.

وقتی ترس بر جسم و روح ما غلبه می کند، سختی های زندگی متوقف می شوند. ترس ما را ضعیف می کند و توانایی ما را برای عملکرد مثبت و رو به جلو متوقف و یا حتی خنثی می کند. همچنین ترس می تواند یک دشمن درونی باشد. ترس می تواند به زندگی روزمره ی شما نفوذ کند، در حالی که هیچ کنترلی بر روی آن ندارید.

بیشتر بخوانید

چگونه مانند افراد ثروتمند پول پس انداز کنیم؟
2015/08/12 0 دیدگاه

چگونه مانند افراد ثروتمند پول پس انداز کنیم؟

هیچ یک از ما نیست که دوست نداشته باشد، پول بیشتری داشته باشد. اگر شما هم گاهی به ثروتمند شدن و موفقیت فکر می کنید، بهتر است تا این مطلب را بخوانید. ما یک لیست ضربتی تهیه کرده ایم که می تواند به زندگی روزانه ی شما کمک کند تا بتوانید مانند افراد ثروتمند و البته در حد امکان پول پس انداز کنید.

بیشتر بخوانید

ویژگی های یک آبمیوه صنعتی سالم را بشناسید.
2015/08/09 0 دیدگاه

ویژگی های یک آبمیوه صنعتی سالم را بشناسید.

در تابستان، بازار فروش انواع آبمیوه بخصوص آبمیوه های صنعتی گرم می شود؛ در این حال این سوال مطرح است که آیا آبمیوه های صنعتی خاصیت هم دارند؟ به همین بهانه در این مطلب سری به بازار آبمیوه ها می زنیم تا ببینیم بهترین گزینه کدام است و مهم ترین معیار برای انتخاب یک پاکت آبمیوه خوب چیست؟

بیشتر بخوانید

درمانهای خانگی آسان برای گزش پشه در تابستان
2015/07/04 0 دیدگاه

درمانهای خانگی آسان برای گزش پشه در تابستان

معمولا در فصل تابستان با گرم شدن هوا، مزاحمت های پشه ها برای انسان ها بیشتر می شود، بنابراین باید به دنبال راه‌هایی برای مقابله با گزش پشه و درمان های خانگی ناشی از خارش آن باشیم. اغلب اوقات لحظه‌ای که پشه ما را نیش می‌زند، متوجه آن نیستیم اما عوارض آزاردهنده و خارش‌های مکررِ متعاقب آن، خصوصا برای بچه ها واقعا کلافه‌کننده است. هرچند بیشتر پشه‌گزیدگی‌ها برای سلامتی ضرری ندارند و به طور معمول فقط با تورم و خارش همراه هستند که پس از چند ساعت، اثری در محل گزیدگی مشاهده نمی‌شود اما این امکان نیز وجود دارد که پشه‌ها خود عامل انتقال بیماری باشند که این احتمال بیشتر به محل سکونت فرد بستگی دارد. علاوه بر این ممکن است فرد و همچنین بچه ها نسبت به پشه‌گزیدگی حساسیت داشته و واکنش‌های منفی نشان دهد که به طور مثال در صورت بروز علائمی چون تنگی نفس یا ورم گلو لازم است به سرعت با پزشک مشورت شود.

البته در این مواقع روش‌های آسان و قابل دسترسی وجود دارند که افراد می‌توانند با کمک آنها، خارش و التهاب ناشی از پشه‌گزیدگی را با سرعت بیشتری تسکین دهند که در این پست به معرفی آنها می پردازیم.

بیشتر بخوانید

لطفا سی‌دی های قدیمی رو دور نریزید ...
2015/07/01 0 دیدگاه

لطفا سی‌دی های قدیمی رو دور نریزید ...

CD تا همین چند سال پیش، یکی از پرمصرف ترین تکنولوژی های روز بود که همه ما هم ازش استفاده می کردیم. با اینکه هنوز هم استفاده از سی‌دی ادامه داره ولی توی هر خونه ای که برید، تعداد زیادی سی‌دی هست که سال هاست استفاده نشده. معمولا این سی‌دی ها توی خونه تکونی ها دور ریخته میشن. حتی ممکنه این مشکل برای شما هم پیش آمده باشه که بر اثر اشتباهی سی‌دی تان بسوزه؛ در این صورت ممکنه سی‌دی را بشکنید و یا اون رو دور بندازید! اما دست نگه دارید. چون می شه استفاده های متفاوت تری ازش کرد. ایده های زیادی برای استفاده از سی‌دی های قدیمی هست، ما هم تعدادیشون رو براتون جمع آوری کردیم تا کمکی برای ایده های خلاقانه شما باشه ...

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان