گوناگون
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
اولین های جالب
2015/07/13 0 دیدگاه

اولین های جالب

همانطور که شنیده اید برای هر چیزی یک اولین وجود دارد. در این مطلب پانزده اولین جالب معرفی شده که در دنیا اتفاق افتاده است و به احتمال زیاد تا به حال در مورد آنها چیزی نشنیده اید.

بیشتر بخوانید

عکس هایی تماشایی که به صورت غیرقانونی عکسبرداری شده‌اند!
2015/07/11 0 دیدگاه

عکس هایی تماشایی که به صورت غیرقانونی عکسبرداری شده‌اند!

دو عکاس روس به نام‌های وادیم ماهورا و ویتالی راسکلوف با انتشار عکس‌هایی که به طور غیر قانونی از هرم بزرگ جیزه گرفته‌اند توجه رسانه‌ها را به خود جلب کردند. این دو عکاس سال‌ها خود را بر فراز بلندترین ارتفاعات به خطر انداخته‌اند تا بتوانند بلندترین و معروف‌ترین ساختمان‌های جهان را به تصویر بکشند. آن‌ها این تصاویر را در وبسایت خود منتشر کرده‌اند. این تصاویر بسیار مهیج هستند و چشم‌اندازهایی را به تصویر کشیده‌اند که هیچ راه دیگری برای دیدنشان وجود ندارد.

این کار آن‌ها کاری جنجال برانگیز بوده است. به همین دلیل هم آن‌ها از دیگران می‌خواهند که این کار را انجام ندهند. از بالارفتن از بلندترین آسمان‌خراش چین گرفته تا عکس گرفتن از بالای ساگرادا فامیلیا در بارسلونا. با هم نگاهی به برخی از خیره کننده‌ترین و خطرناک‌ترین این عکس‌ها می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید

اطلس ابرهای عجیب
2015/07/11 0 دیدگاه

اطلس ابرهای عجیب

ابر توده‌ای متراکم از بخار است که در طبقات پایینی و میانی اتمسفر تشکیل می‌شود. عناصر تشکیل دهنده این توده بخار همان عناصر تشکیل دهنده مایعات سطح سیاره می‌باشند. که البته در مورد سیاره زمین، ابرها از بخار آب تشکیل شده‌اند. گفتنی است ابرها انواع مختلفی دارند که نامگذاری آنها با توجه به نوع و شکل و همچنین خصوصیات ابر انجام گرفته است.

شناخت نوع ابرهای تشکیل شده در آسمان فواید زیادی برای طبیعت گردان و کوهنوردها دارد که مهمترین آن قدرت پیش بینی شرایط جوی و تصمیم گیری صحیح تر است. بطوریکه با داشتن این دانش می توانیم در برخی برنامه های کوهنوردی و سایر برنامه های طبیعت گردی مثل جنگل نوردی، دره نوردی و کویر نوردی هم بهتر تصمیم بگیریم و هم از دیدن ابرها و دانستن نام و عملکرد آنها لذت بیشتری از این زیبایی بالای سرمان ببریم. در ادامه مطلب شما دوستان با انواع و خصوصیات برخی ابرها آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان