هنر سیر و سفر
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
رعایت چهار نکته برای یک سفر حرفه‌ ای
2015/09/10 0 دیدگاه

رعایت چهار نکته برای یک سفر حرفه‌ ای

تابستان فصل دل‌انگیزی برای عاشقان سفر است؛ هرچند که بسته به نوع مقصدی که انتخاب می‌شود فصل‌های دیگر نیز موقعیت‌های زمانی مناسبی هستند، اما سفرهای خانوادگی و جمعی معمولاً در این فصل گرم اتفاق می‌افتند.

بیشتر بخوانید

کلمه‌ها و عبارات کاربردی زبان فرانسه برای گردشگران
2015/09/09 0 دیدگاه

کلمه‌ها و عبارات کاربردی زبان فرانسه برای گردشگران

اگر قصد سفر به فرانسه دارید و می‌خواهید از زیبایی‌های این کشور نهایت لذت را ببرید، دانستن مفهوم و تلفظ صحیح یک سری کلمه و عبارت کلیدی در زبان فرانسه برایتان ضرورت دارد. فرانسه کشور فرهنگ و ادبیات است و مانند سایر جنبه‌های زندگی، صحبت کردن نیز آداب‌ورسوم مشخصی دارد. در این کشور لحن صحبت، نوع تلفظ و استفاده به‌جا از واژه‌ها و عبارات، بیانگر شخصیت و هویت گوینده است. دانستن این نکات و توجه به آن‌ها با واکنش خوبی از طرف فرانسوی‌ها همراه است و سفر شما به را مراتب لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

نکاتی که باید پیش از سفر به تایلند بدانید.
2015/09/03 0 دیدگاه

نکاتی که باید پیش از سفر به تایلند بدانید.

تایلند کشوری در جنوب شرق آسیا است و از جمله کشورهای زیبا و پر جاذبه برای گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی محسوب می‌شود. این کشور هر ساله تعداد بسیار زیادی از هموطنان ما را میزبانی می‌کند. جاذبه‌های این کشور تنها طبیعت زیبا و دلربا و بناهای تاریخی آن نیست بلکه اخلاق مردم این منطقه هم می‌تواند به عنوان یکی از جاذبه‌ها محسوب گردد. اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، نکات پیش از عزیمت به تایلند را بخوانید.

بیشتر بخوانید

با این راه های ساده یک سفر سبز را تجربه کنید.
2015/08/01 0 دیدگاه

با این راه های ساده یک سفر سبز را تجربه کنید.

“سفر سبز” در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از موضوعات داغ صنعت گردشگری شده است. سفری اخلاقی که به حفظ محیط زیست و زندگی اجتماعی و اقتصادی بومی کمک می‌کند و در طول راه نیز کمترین آسیب را به کره‌ی زمین می‌رساند.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان