گیاه
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
با خواص عرق نعناع آشنا شوید.
2015/09/03 0 دیدگاه

با خواص عرق نعناع آشنا شوید.

عرق نعناع یکی از عرقیجات گیاهی مورد علاقه و مورد مصرف بسیاری از ایرانی هاست و کمتر کسی پیدا می شود که در خانه از عرق نعنا استفاده نکرده باشد. در مطلب امروز وبسایت آموزش آشپزی قصد داریم تا خواص درمانی این ماده غذایی را بررسی و تعدادی از ویژگی های جادویی این گیاه را آشکار سازیم.

بیشتر بخوانید

خواص گلاب
2015/08/25 0 دیدگاه

خواص گلاب

گلاب بعد از سکنجبین بیشترین مصرف را در بین مردم در قدیم داشته و امروزه نیز مصرف فراوانی دارد. گلاب یکی از نوشیدنی‌های پرمصرف در طب سنتی است. گلاب طبع میانه تا حدودی رو به خنکی دارد. بنابراین برای اکثر افراد مصرف آن توصیه می‌شود و عارضه خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با به لیمو
2015/08/24 0 دیدگاه

آشنایی با به لیمو

این گیاه بوی شبیه لیمو دارد. ارتفاع درختچه ی آن به 3 تا 7 متر نیز می رسد. دارای برگ های سر نیزه ای به اندازه ی 10 سانتیمتر است. گل های آن در خوشه جمع شده و به شکل زنگوله است. بیرون این گلها بنفش مانند و درون آنها سفید است. میوه ی به لیمو سفت بوده ودارای دو دانه است.

بیشتر بخوانید

خواص زیره
2015/08/18 0 دیدگاه

خواص زیره

بهتر است بدانید که خانم‌های مراکشی، تونسی و الجزایری هر روز از این ادویه در آشپزی و طبخ غذا استفاده می‌کنند. در این مطلب شما را با گوشه‌ای از خواص شگفت‌آور زیره آشنا کرده و تشویقتان می‌کنیم که بیش از پیش از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

دانستنی های جالب درباره گیاه خار شتر
2015/08/09 0 دیدگاه

دانستنی های جالب درباره گیاه خار شتر

عرق خارشتر یکی از عرق هایی است که برای لاغری از آن استفاده می شود همچنین این عرق برای دفع سنگ کلیه همچنین ریشه خارشتر در تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر است این خار را میتوانید در بیابان ها پیدا کنید.

بیشتر بخوانید

با فواید تخم کتان آشنا شوید.
2015/08/01 0 دیدگاه

با فواید تخم کتان آشنا شوید.

همه افراد دوست دارند تناسب اندام داشته باشند و لاغری خود را حفظ کنند. این روزها همه جا صحبت از فواید بی نظیر تخم کتان، برای کم کردن وزن است که شکم را صاف میکند. صحبت ما هم امروز درباره لاغری با تخم کتان است. در همین رابطه به سوال و جواب های زیر توجه کنید شاید این سوالات در ذهن شما هم باشد.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان