نکات مهم آشپزی
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
طرز پخت عالی تخم مرغ
2015/08/21 0 دیدگاه

طرز پخت عالی تخم مرغ

پخت تخم مرغ این طوری هم که به نظر می رسد ساده نیست، به خصوص که هر فردی یک تنوع را دوست دارد. برخی افراد دوست دارند زرده کمی شل باشد تا بتوانند آن را روی نان پخش کنند و برخی دیگر دوست دارند زرده سفت باشد تا بتوانند آن را برش بدهند و به ساندویچ شان اضافه کنند.

بیشتر بخوانید

فوت و فن تهیه یک ته‌دیگ سیب زمینی عالی
2015/08/09 0 دیدگاه

فوت و فن تهیه یک ته‌دیگ سیب زمینی عالی

اگر تاکنون برای تهیه ته دیگ سیب زمینی ابتدا سیب زمینی‌ها را برش داده و بلافاصله ته قابلمه می‌چیده‌اید و رویش هم برنج می‌ریختید، یک فن ساده را در این مطلب فرا بگیرید تا هم  ته دیگ تان به قابلمه نچسبد هم زحمتتان با معمولی بودن مزه ته دیگ هدر نرود.

بیشتر بخوانید

رمز و راز یک خورش قورمه سبزی جا افتاده و خوشمزه
2015/08/08 0 دیدگاه

رمز و راز یک خورش قورمه سبزی جا افتاده و خوشمزه

راز و رمز و فوت و فن کوزه گری خورش های خوشمزه و خورش قرمه سبزی معمولا در استفاده از پیاز داغ خلالی عسلی , ترد و خوشرنگ فراوان و ریختن آب کم و جا انداختن خورش است . استفاده از ادویه مناسب باعث تهیه یک خورش لذیذ میشه .

بیشتر بخوانید

فواید قارچ خوراکی
2015/08/06 0 دیدگاه

فواید قارچ خوراکی

قارچ‌های خوراکی ارزش غذایی خوبی دارند و به همین دلیل می‌توانند در کنار سبزیجات پرخاصیت ‌‌میهمان همیشگی سبد غذایی خانواده‌ها شوند. قارچ‌ها کالری کمی دارند، هیچگونه چربی یا کلسترولی در آنها پیدا نمی‌شود و مقدار نمک بسیار کمی دارند. گروهی از ویتامین‌ها و املاح معدنی مهم مانند سلنیوم، پتاسیم، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین D و … هم در قارچ‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان