دانستنی‌های زناشویی
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
این عوامل ویران کننده زناشویی را جدی بگیرید.
2016/04/17 0 دیدگاه

این عوامل ویران کننده زناشویی را جدی بگیرید.

مقاله ای که خواهید خواند از زبان دکتر دبرا کی. فیلِتا، مشاور و متخصص مشکلات زناشویی است که در آن به بزرگترین عواملی که اکثر زندگی های زناشویی را تهدید می کند اشاره شده است.

بیشتر بخوانید

درباره رابطه جنسی دهانی بیشتر بدانیم.
2015/09/05 0 دیدگاه

درباره رابطه جنسی دهانی بیشتر بدانیم.

رابطه جنسی دهانی یکی از مراحل مهم پیش نوازش مرد برای زن است. معمولا مردان ابایی از رابطه جنسی دهانی ندارند و به راحتی این کار را برای زن انجام می دهند. همچنین زنان تمایل زیادی برای رابطه دهانی با شریک جنسی دارند و دوست دارند مرد برای ایشان این تحریک را انجام دهد.

بیشتر بخوانید

اندازه آلت تناسلی مردان بر حسب سن
2015/08/25 0 دیدگاه

اندازه آلت تناسلی مردان بر حسب سن

نداشتن آگاهی لازم از اندازه های استاندارد دستگاه تناسلی خارجی در مردان باعث ایجاد نگرانی ها و بروز مشکلات مختلفی در کیفیت زندگی در اثر احساس عدم کفایت در زندگی زناشویی و یا برآورد نادرست از توانایی خود در تولید مثل می گردد.

بیشتر بخوانید

موقع دعوا کردن این 5 جمله را هرگز به کار نبرید!
2015/08/24 0 دیدگاه

موقع دعوا کردن این 5 جمله را هرگز به کار نبرید!

همه ی زوج ها هر چند وقت یکبار با هم بحث میکنن، اما اگه مراقب حرفایی که میزنن نباشن این بحث ها تلخ میشن.

هر رابطه تعهدآمیزی بالا و پایین های خودش رو داره و پر از زمان های خوب و بد است. یه رابطه شاد و سالم شامل کشمکش های گاه به گاه به خاطر تفاوت در عقاید و نظراته هر فرده. چیزی که باید در این زمان های حساس به یاد داشته باشیم اینه که از گفتن برخی حرفا خودداری کرده و یه بحث سالم رو تلخ نکنیم. در این مطلب به چند جمله ای که هرگز نباید در یه دعوا به کار برده بشه اشاره میکنیم:

بیشتر بخوانید

زوج های خوشبخت اینگونه زندگی می کنند.
2015/08/18 0 دیدگاه

زوج های خوشبخت اینگونه زندگی می کنند.

آرزوی هر زوجی بعد از ازدواج کردن خوشبخت شدن است و مساله مهم در اینجا چگونگی خوشبخت شدن در زندگی زناشویی است. آیا زوج های خوشبخت، شادکامی شان را از فروشگاه های برند خریداری می کنند؟!  آیا آن ها تحصیلات و قد و وزن و رنگ پوست خاصی دارند؟! آیا در قاره های خاصی زندگی می کنند؟!  و …

بیشتر بخوانید

کدام رازهایمان را به همسرمان نگوییم؟
2015/08/13 0 دیدگاه

کدام رازهایمان را به همسرمان نگوییم؟

سال ها بود که برای ما از مزیت تنهایی درد کشیدن می گفتند و از اینکه عاشق واقعی، نمی گذارد آب توی دل عشقش تکان بخورد. در کنار همه این توصیه ها، از لزوم رو کردن همه اسرار مگو در مقابل شریک زندگی هم کم نمی گفتند و در گوش مان می خواندند که جز دردها و آشوب هایی که در دل مان است، باید همه چیز را با کسی که کنارمان روزهایش را شب می کند در میان بگذاریم.

بیشتر بخوانید

نابودکننده ها و احیاکننده های روابط عاشقانه
2015/08/03 0 دیدگاه

نابودکننده ها و احیاکننده های روابط عاشقانه

همه ما زوج های بسیاری را می شناسیم که زمانی بسیار عاشق به نظر می رسیدند اما بعد از مدتی رابطه شان را بهم زدند! البته اگر از آنها بپرسید هیچ کدام نمی دانند که چه اتفاقی افتاد اما مطمئنا حداقل یکی از موارد زیر در رابطه شان وجود داشته است. در ادامه مطلب به 5 نابود کننده و 5 احیا کننده روابط عاشقانه اشاره شده است ...

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان