خلاقیت
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
چگونه با آرایش چشم‌هایی درشت بسازیم؟
2015/09/05 0 دیدگاه

چگونه با آرایش چشم‌هایی درشت بسازیم؟

راز چهره با نشاط، سرحال و جذاب در حالت چشمان شماست. اگر اصول آرایش چشم را یاد بگیرید، این قدرت را پیدا می‌كنید تا چشم‌های‌تان را به فرم دلخواه‌تان دربیاورید مثلا فرم افتاده چشم را كه باعث می‌شود بی‌رمق و خسته به‌نظر برسید، می‌توانید با آرایش ورق را برگردانید. چشم‌های ریزتان را درشت كنید تا جذابیت چهره‌تان دو چندان شود. برای همین هدف بهتر است نحوه درشت كردن چشم با آرایش را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید

آموزش مش مو
2015/09/04 0 دیدگاه

آموزش مش مو

در تابستان خانم‌های بیشترتمایل پیدا می‌کنند که موهای‌شان را روشن کنند یا به سراغ مش و های‌لایت بروند. کاری که چندان آسان نیست و بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند آن را به دست یک آرایشگر ماهر بسپارند که در این شرایط مجبورند در بیشتر موارد هزینه بسیار بالایی برای آن پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان