سلامت
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
با فواید تخم کتان آشنا شوید.
2015/08/01 0 دیدگاه

با فواید تخم کتان آشنا شوید.

همه افراد دوست دارند تناسب اندام داشته باشند و لاغری خود را حفظ کنند. این روزها همه جا صحبت از فواید بی نظیر تخم کتان، برای کم کردن وزن است که شکم را صاف میکند. صحبت ما هم امروز درباره لاغری با تخم کتان است. در همین رابطه به سوال و جواب های زیر توجه کنید شاید این سوالات در ذهن شما هم باشد.

بیشتر بخوانید

خوراکی هایی که کبد را سالم نگه می دارد.
2015/07/30 0 دیدگاه

خوراکی هایی که کبد را سالم نگه می دارد.

عادت های غذایی نادرست در طولانی مدت مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می‌کنند. کبد، یکی از مهمترین اندام های بدن است که تحت تأثیر همین عادت ها قرار دارد.

برای آشنایی با بهترین خوراکی‌هایی که می‌توانند تاثیر محافظتی برای کبد داشته باشند، این مطلب را بخوانید.

بیشتر بخوانید

راهنمای کم کردن سایز برای شکم گنده‌ها!
2015/07/26 0 دیدگاه

راهنمای کم کردن سایز برای شکم گنده‌ها!

ما روي ظاهر شما قضاوت نمي‌كنيم. نمي‌خواهيم بگوييم وقتي كه شكم‌تان بزرگ است، شيك پوش بودن براي‌تان سخت مي‌شود يا اينكه مثل سال‌هاي قبل در عكس‌ها خوب نمي‌افتيد. ما تنها نگران سلامت شما هستيم و گفته‌هاي محققاني كه معتقدند چاقي شكمي براي قلب و كليه شما ضرر دارد و به معده و دستگاه تنفسي شما هم آسيب مي‌زند را با شما در ميان مي‌گذاريم.

بیشتر بخوانید

فواید خنده که تابحال نشنیده باشید.
2015/07/26 0 دیدگاه

فواید خنده که تابحال نشنیده باشید.

خنده یک داروی رایگان و موثر است که هر قدر از آن دریافت کنیم کم است. خندیدن با یک دوست یا همکار برای شادابی در طول روز کافی است چون استرس را کاهش می دهد، سیستم ایمنی را تقویت می کند، به قلب کمک می کند و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. در این مطلب ۸ فایده شگفت انگیز خنده را مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید

سیگار و این همه سرطان!
2015/07/15 0 دیدگاه

سیگار و این همه سرطان!

وقتی سرطان و سیگار کشیدن همراه هم در یک جمله می‌آیند، بسیاری از مردم به سرطان ریه فکر می‌کنند. زیرا سرطان ریه اولین چیزیست که به سیگار کشیدن پیوند خورده است و دلیل اینکه چطور سیگار کشیدن می‌تواند به بیماری ریه منجر شود کاملا واضح است. اما افراد کمی متوجه‌اند که خطر سیگار کشیدن بسیار فراتر از ریه‌هاست. مواد سرطان‌زای دود سیگار به عمق بدن نفوذ می‌کند و بسیاری از اندام‌های ما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. در تلاش برای مشخص کردن تعداد واقعی آسیب‌های ناشی از سرطان که بدن انسان و در کل سلامت افراد وارد می‌شود، گروهی از محققین مطالعه‌ای را منتشر کردند که به چگونگی مرگ ناشی از مصرف سیگار و ارتباط آن با سرطان را در امریکا بررسی نموده‌اند.

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان