زیبایی پوست و مو
خراسان رضوی، کاشمر
شنبه - جمعه: 08:00 - 17:00
برای استفاده از تمام امکانات سایت وارد شوید.
ورود عضویت
مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه
2016/05/02 0 دیدگاه

مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه

موی کوتاه برای خانم‌ها جذاب و دلنشین است به شرطی که بدانند چطور مدل موی خود را بر اساس چهره ی خود انتخاب کنند. انتخاب مدل موی کوتاه هیچ وقت نباید با مد روز باشد چون هیچ صورت و هیچ اندامی شبیه دیگری نیست. در این مطلب چند نمونه  مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه آورده شده است که می توانید از آنها برای کوتاه کردن موی خود ایده بگیرید.

بیشتر بخوانید

مدل موهای جدید و شیک مردانه
2015/11/01 0 دیدگاه

مدل موهای جدید و شیک مردانه

بسیاری از مردان از حالت و مدل موی خود نگران هستند و زمانی که با مویی بدشکل از خواب بیدار می‌شوند عصبانی می‌شوند.با این وجود اصلاح موی مناسب و مدل موی خوب می‌تواند این مشکل را تاحدی حل کند.

بیشتر بخوانید

توصیه های مفید برای مراقبت از موها در پاییز
2015/09/16 0 دیدگاه

توصیه های مفید برای مراقبت از موها در پاییز

آیا می‌دانستید فصل پاییز ممکن است برای موهای شما یک خطر بزرگ باشد؟ تغییرات آب و هوا می‌تواند به طور جدی مو‌های‌تان را به‌هم بریزد، هم رنگش و هم بافتش را‌. ما به شما در این متن می‌گوییم که چه تغییراتی باید انجام دهید تا مو‌های‌تان در پاییز همچنان شاداب به نظر برسد‌.

بیشتر بخوانید

نصب همزمان دو تلگرام
2015/09/13 0 دیدگاه

نصب همزمان دو تلگرام

با استفاده از برنامه Telegram شما میتونید به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، چت گروهی ایجاد کنید  و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید

سفید کردن طبیعی پوست
2015/09/13 0 دیدگاه

سفید کردن طبیعی پوست

تحقیقات زیادی برای تشخیص مضر بودن روشهای مختلف سفیدی پوست در حال بررسی و پژوهش میباشد. اما چیزی که مشخص است این است که ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا نتیجه این پژوهش ها مشخص شود(چون ممکن است به عمر ما کفاف ندهد).

بیشتر بخوانید

مطالب پربازدید

این مطالب بیشترین بازدید را در این ماه داشته اند.

بازدیدکنندگان
کاربران
نظرات
مطالب

درخواست برآورد

درباره شرکت

Theme Image Theme Image

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود...

مطالعه بیشتر

آخرین ارسال های انجمن

آیا در تولید و پروش قارچ مشکلی دارید؟
سوالات خود را در انجمن مطرح کنید

لینک دوستان