فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

فال روزانه - پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴

فانیکس,سایت سرگرمی تفریحی آموزشی,funix,funix.rzb.ir,funix.r98.ir,funix.rozblog.com,سرگرمی,تفریحی,آموزشی,فال روزانه پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴,فال و طالع بینی,فال روزانه,فال امروز پنج شنبه,فال روز حافظ,فال روزانه امروز پنج شنبه 18 تیر,۱۳۹۴ فال روزانه متولدین آبان ماه پنج شنبه 18 تیر ۱۳۹۴,فال روزانه متولدین آذر ماه پنج شنبه 18 تیر ۱۳۹۴,فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه پنج شنبه 11 تیر,۱۳۹۴ فال روزانه متولدین اسفند ماه پنج شنبه 18 تیر ۱۳۹۴,فال روزانه متولدین بهمن ماه پنج شنبه 18 تیر ۱۳۹۴,

- فال روزانه متولدین فروردین ماه امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی

فال روزانه - پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه - پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ 243

فانیکس

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند. ممکن است دیگران آن ناامیدی و یأسی که شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعکس کنند. زمانیکه شما می‌بینید که وظایفی که در خانه یا محل کارتان دارید، تلاش می‌کنید تا انجام دهید.

 

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

با وجوداینکه اتفاقات بسیاری در زندگی شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهید که از کنار همه اینها بگذرید. البته شما نیاز خواهید داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصی اتخاذ کنید اما شما به طور غریزی میدانید که بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای مواقع ضروری نگاه دارید. شماانرژی زیادی را لازم خواهید داشت زمانیکه ماه وارد نشان شما مریخ می‌شود که در تمام طول تعطیلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آینده روزهایی کاملا متفاوت خواهید داشت پس بهتر است تا آن زمان کمی استراحت کنید و نیروی خود را ذخیره سازید.

 

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز باوجود حضور ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه عشق و خلاقیت، شما می‌خواهید تفریح کرده و خوش بگذرانید. اما شاید قادر نباشید دید منفی‌ای که از شرایط قبلی‌تان هنوز درشما باقی مانده را کنار بگذارید. به جای اینکه به پشت سر خود نگاه کرده و برپایه تصمیمات گذشته خود که منجر به شکست شده بود تصمیم گیری کنید، روی پتانسیل‌هایی که جلوی روی شما قرار دارد تمرکز کنید. لزومی ندارد اشتباهات گذشته را دوباره تکرار کنید!!

 

- فال روزانه متولدین تیر ماه

افکار قدیمیر‌شما لازم است که امروز دور ریخته شوند، به خاطر اینکه وقتی بررسی می‌کنید می‌بینید که قلب تان چیز دیگری می‌گوید. می‌توانید خودتان را نصیحت کنید که در کار دیگران دخالت نکنید. اما معمولا شما نمی‌توانید وقتی یکی از نزدیک ترین دوستان یا اعضای خانواده تان درگیر مشکلی است خود را کنار بکشید. بعد از اینکه همه دلایلی را که برای کنترل خود داشتید بررسی کردید و به نتیجه‌ای نرسیدید آنها را کنار گذاشته و ببینید احساس‌تان چه می‌گوید؟!

 

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است از تراکم کارهایی که باید انجام دهید گیج و پریشان شوید. مشکل حقیقی این است که احساسات شما با عقل و منطق تان جور در نمی‌آید، شما تردید دارید که از عقلتان پیروی کنید یا از دل؟ اگر چه ممکن است اتخاذ تصمیمی‌ برای شما فوری و حیاتی باشد، اما تا می‌توانید صبر کنید. یکباره طالع و بخت شما تغییر می‌کند و شما قادر خواهید بود که به راحتی مسیر جدیدتان را انتخاب کنید.

 

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

 

- فال روزانه متولدین مهر ماه

کار دشواری که شما را نگران و مضطرب کرده ممکن است امروز فوراحل نشود، اما حتما آن را در اولویت کاری تان بگذارید و فراموش نکنید که باید حتما آن را به پایان برسانید. فکر نکنید که دیگران به کارهایی که می کنید توجهی ندارند؛ آنها خودشان گرفتاری های زیادی دارند و شاید آن طور که شما لیاقت اش را دارید شما را تایید و تشویق نکنند. اجازه ندهید این موضوع باعث شود شما از راه اصلی خوددر زندگی باز بمانید و راه شما هم این است که باید بر دانش خود بیفزایید و از همین الان هم شروع کنید؛ پاداش و مزد واقعی شما در راه است!

 

- فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز وقتی که کیوان و بهرام سختگیر هر دو در نشانه شما با هم ارتباط پیدا می‌کنند، مثل اشعه لیزر روی ذهن شما فوکوس می‌کنند و درنهایت قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ‌تر می‌شود. ولی شما نباید در حالیکه بی‌رحمانه دیگران را سرزنش می‌کنید، با دید منفی خود روحیه‌شان را تضعیف کنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده کنید تا کارهایی که باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

 

- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص  اگر کسی بخواهد  خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می‌شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده‌ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی‌فکر کنید حتما می‌فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می‌توانید بیشتر به این منظور برسید.

 

- فال روزانه متولدین دی ماه

این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می‌کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

 

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.

 

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را کمتر کنید.