فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی

دانلود آهنگ افسار از محسن چاوشی + متن آهنگ

دانلود آهنگ افسار از محسن چاوشی همراه متن آهنگ,متن آهنگ افسار,متن آهنگ افسار از محسن چاوشی,آهنگ افسار همراه متن,آهنگ جدید,افسار,افسار دانلود آهنگ سینا سرلک,افسار دانلود آهنگ محسن چاوشی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ Mohsen Chavoshi,دانلود آهنگ Sina Sarlak,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید Mohsen Chavoshi,دانلود آهنگ جدید Mohsen Chavoshi به نام Afsar,دانلود آهنگ جدید Sina Sarlak,دانلود آهنگ جدید Sina Sarlak به نام Afsar,دانلود آهنگ جدید سینا سرلک,دانلود آهنگ جدید سینا سرلک افسار,دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام افسار,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی,

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک به نام افسار دانلود آهنگ با کیفیت 320دانلود آهنگ با کیفیت 128 افسار گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه هر چه گویی د

دانلود آهنگ افسار از محسن چاوشی + متن آهنگ

دانلود آهنگ افسار از محسن چاوشی + متن آهنگ 375

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک به نام افسار

دانلود آهنگ افسار از محسن چاوشی + متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320دانلود آهنگ با کیفیت 128

افسار

گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه

گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه

هر چه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست

خو نمی گیرم به این تکرار طوطی وار نه

تا که پابندت شوم از خویش میرانی مرا

دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه

قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان

بار دیگر می کنم خواهش ولی اصرار نه

گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه

♫♫♫

 میروی اما خودت هم خوب میدانی عزیز

می کنی گاهی فراموشم ولی انکار نه

سخت میگیری به من با این همه از دست تو

میشوم دلگیر شاید نازنین بی زار نه

گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه